Obchodní podmínky
| Ceny poštovného | Základní ustanovení | Výdejní
místa | Reklamace | Odstoupení
|







Ceny poštovného:
Dopravci

Doručení na adresu kurýrní službou
PPL
Skladové objednávky přijaté do 17:00 doručíme následující
pracovní den.*
65 Kč
95 Kč
ZDARMA

Balík do ruky nebo Balík na poštu
Skladové objednávky přijaté do 15:00 doručíme následující
pracovní den.*
69 Kč
99 Kč
ZDARMA

Večerní
doručení – Praha / Brno
Skladové objednávky přijaté do 10:00
doručíme tentýž pracovní den.*
89 Kč
119 Kč
Výdejní místa

Osobní převzetí (Zásilkovna.cz)
Výdejní místa po celé ČR
Zobrazit
všechna výdejní místa
29 Kč
59 Kč
ZDARMA
*Při platbě bankovním převodem se doba odeslání
může prodloužit o 1 – 2 dny. Balíček odesíláme až po připsání
částky na náš účet.
*Česká pošta garantuje
doručení v následující pracovní den po odeslání zásilky. Přesný čas
doručení není možné předem odhadnout. Tyto podmínky jsou platné
v rámci České republiky.
*Večerní doručení: Pro
skladové objednávky přijaté do 10:00 můžete očekávat doručení ten
samý den mezi 18:00 a 22:00. V den doručení obdržíte SMS s heslem pro
převzetí balíčku. Při platbě na dobírku mějte prosím připravenou
hotovost, dopravce bohužel nemá k dispozici platební terminál.
On-line platby
Platební (kreditní) karty:
Při on-line platbě na našem eshopu lze použít karty VISA, VISA Elektron, Master Card, Master Card Electronic, Maestro, Diners Club a platební systém PayPal.






ePlatba:
Při použití služby ePlatba máte možnost využít banky Raiffeisenbank, Komerční banka, Fio banka, mBank, Sberbank a Česká spořitelna.





Základní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti ALENSA, s.r.o., se sídlem Českomoravská 2408/1a, Libeň, 190 00 Praha 9, identifikační číslo: 27179681, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 102349 (dále jen „prodávající“), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.cocky-kontaktni.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
Obchodní podmínky se
nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od
prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při
objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci
svého samostatného výkonu povolání.
Prodávající si vyhrazuje
právo zrušit objednávky, ve kterých bylo objednáno více než 10 kusů
zboží. Pokud zákazník zaplatil předem, bude mu zaplacená částka vrácena
zpět na účet. Pro objednání více než 10 kusů zboží, prosím
kontaktujte velkoobchod na emailové adrese: velkoobchod@cocky-kontaktni.cz.
Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat
v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost
před ustanoveními obchodních podmínek.
Ustanovení obchodních
podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní
podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít
v českém jazyce.
Znění obchodních podmínek může prodávající
měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti
vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Uživatelský účet
Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“).Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je
kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje
uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně
povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a
při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským
jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně
informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského
účtu třetím osobám. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a
to zejména v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní
smlouvy (včetně obchodních podmínek).
Kupující bere na
vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to
zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení
prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení
třetích osob.
Uzavření kupní smlouvy
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně
uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže
toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní
cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech
souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy
jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není
omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně
sjednaných podmínek.
Pro zákazníky, kteří přichází na
produkty proklikem ze serveru Heureka.cz, Zbozi.cz, Hledejceny.cz,
Pricemania.cz, Cenovyradce.cz, Muj-nakup.cz, Shopy.cz, Direto.cz, Srovname.cz,
Srovnanicen.cz, Seznamzbozi.cz, Nejlepsiceny.cz, Zaza.cz nebo Hyperzbozi.cz
můžeme poskytnout na každý takto navštívený produkt speciální slevu.
Sleva se liší dle období.
Webové rozhraní obchodu obsahuje
také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží.
Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve
webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží
doručováno v rámci území České republiky.
Pro objednání
zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní
obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- objednávaném zboží (objednávané
zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku
webového rozhraní obchodu),
- způsobu úhrady kupní ceny
zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného
zboží a
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží
(dále společně jen jako „objednávka“).
- informace o výši zákaznického kreditu ( zákaznický kredit získává kupující za každý realizovaný nákup, nebo zboží, které vrací a může ho uplatnit při platbě objednávky následující).
Před zasláním objednávky
prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které
do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího
zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.
Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko
„Odeslat objednávku“.
Před odesláním objednávky
kupující volí způsob dodání příbalových letáků ke kontaktním
čočkám, po zaškrtnutí příslušné možnosti je příbalový leták
zaslán buď v tištěné formě spolu se zbožím, nebo v elektronické
formě na zákazníkovu e-mailovou adresu. Údaje uvedené v objednávce jsou
prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po
obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou
poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou
v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa
kupujícího“).
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti
na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny,
předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné
potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Naspořený zákaznický kredit automaticky uplatněn u objednávek
nad 300 Kč.
Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím
vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím
zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty
kupujícího.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních
prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé
kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku
v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové
připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám,
přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
Samostatné brýlové obruby jsou dodávány včetně brýlových
(“demo”) skel bez dioptrií, taková skla však nejsou vhodná na
nošení.
Cena zboží a platební podmínky
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:- v hotovosti v provozovně
prodávajícího na adrese: Čočky-kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 377
01 Jindřichův Hradec;
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
- bezhotovostně převodem na účet
prodávajícího č.2531670109/2600, vedený u společnosti Citibank (dále jen
„účet prodávajícího“), v případě zahraniční platby na IBAN:
CZ8626000000002531670109, BIC: CITICZPX s podmínkou SHA. V případě
platby převodem v Eurech ze Slovenska vydělte hodnotu objednávky aktuálním
kurzem deviza střed České národní banky (www.cnb.cz) a částku převeďte na náš účet
vedený Tatrabankou v SR 2626750953/1100. Pro urychlení expedice platí viz
výše.
Společně s kupní cenou je kupující povinen
zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve
smluvené výši. Zákazníkovi je účtována částka, která se objeví na
stránkách vytváření objednávky v okamžiku jejího odeslání. Tato
částka představuje vždy konečnou cenu včetně příslušné sazby DPH a
účtované dopravy. Ceny za dopravu jsou uvedeny zde. U objednávek nad 1600 Kč (po
odečtení slev) je za dopravu účtována nulová částka – doprava je tedy
zcela ZDARMA (pouze v rámci České republiky). Balné není účtováno.
Akční nabídky a ceny jsou platné po celou dobu jejich zobrazení na
stránkách www.cocky-kontaktni.cz.
V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku
je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní
platby je kupní cena splatná do 6 dnů od uzavření kupní smlouvy.
V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat
kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby.
V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu
splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet
prodávajícího. Platební instrukce obdrží kupující emailem po potvrzení
objednávky. Pro urychlení expedice může kupující zaslat bankou
vygenerované potvrzení o zadání platby v grafickém formátu nebo v PDF
na info@cocky-kontaktni.cz.
Textové konfirmace uznáváme jen, pokud jsou na výše uvedený email
odeslány přímo bankovním ústavem.
Prodávající je oprávněn,
zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému
potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před
odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského
zákoníku se nepoužije.
Případné slevy z ceny zboží
poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně
závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb
prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad –
fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový
doklad – faktura bude kupujícímu zaslána spolu se zbožím a bude
zpřístupněna kupujícímu v elektronické podobě po přihlášení
k uživatelskému účtu v sekci „Přehled objednávek“. Kupující má
během vytváření objednávky možnost prostřednictvím vyplnění
interaktivního pole „Poznámka zákazníka“ zažádat o zaslání
originálu daňového dokladu opatřeného razítkem a podpisem. V případě
neuvedení této žádosti bere kupující na vědomí, že obdrží pouze kopii
daňového dokladu. Originál faktury je možno na požádání kupujícímu
kdykoli dodatečně zaslat.
Podle zákona o evidenci tržeb je
prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen
zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického
výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Odstoupení od kupní smlouvy
Stáhněte
si formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
Kupující bere
na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo
jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno
podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce
zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po
dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce
zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a
z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy
o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu,
pokud porušil jejich původní obal.
Nejedná-li se o případ
uvedený v předchozím odstavci či o jiný případ, kdy nelze od kupní
smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst.
1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do
čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že
předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika
částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží.
Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě
uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může
kupující využít formulář odstoupení od kupní smlouvy
poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek.
Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu
provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty
prodávajícího.
V případě odstoupení od kupní smlouvy dle
předchozího odstavce obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku
ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od
odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní
smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží
prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno
pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
V případě
odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté
od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a kontroly
splnění podmínek pro vrácení zboží prodávajícím, a to stejnou formou,
jakou je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je rovněž
oprávněn použít i jiný způsob vrácení peněz po obdržení vráceného
zboží, což musí být nejprve dohodnuto mezi prodávajícím a kupujícím.
Kupujícímu tím nesmí vzniknout žádné další náklady. Odstoupí-li
kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté
peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí
nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Nárok na
úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně
započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Do
doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od
kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající
kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet
určený kupujícím.
Sluneční brýle a brýlové obruby
Vážení zákazníci, pokud se rozhodnete vrátit sluneční brýle či brýlové obruby v zákonem dané 14denní lhůtě, prosíme Vás o vrácení zboží v kompletním stavu – tedy i vrácení originálních obalů. Obaly jsou nenahraditelné a patří do kompletního balení výrobku. Další prodej takto nekompletního zboží je pro nás pak velmi komplikovaný. Děkujeme za pochopení a ochotu.Brýlová skla
V případě objednávky brýlových skel, která jsou zabroušená do brýlových obrub na základě individuálního požadavku zákazníka, nelze odstoupit od kupní smlouvy. Odstoupit od kupní smlouvy lze pouze v případě brýlových obrub.Předpis od očního specialisty nesmí být straší než 1 rok. Jedině tak můžeme zaručit, že vám brýle budou dokonale korigovat oční vadu.
Přeprava a dodání zboží
V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží
na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít
zboží při dodání.
V případě, že je z důvodů na straně
kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než
bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené
s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným
způsobem doručení.
Při převzetí zboží od přepravce je
kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě
jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě
shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do
zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit
zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím
vydány.
Dodací podmínky
Neskladové výrobky expedujeme ihned po jejich obdržení od našeho dodavatele. O skladovosti a předpokládaném termínu dodání vybraného zboží naše klienty vždy informujeme po vyplnění parametrů kontaktních čoček v objednávkovém formuláři ještě před potvrzením objednávky. V případě některých speciálních výrobků (některé typy barevných a torických kontaktních čoček nebo kontaktních čoček s neobvyklými dioptrickými hodnotami) může ve výjimečných případech dojít ke zpoždění dodání.Zboží je možné vyzvednout na 5959 výdejních místech po celé
České Republice.
Zobrazit všechna výdejní místa
Poskytovatel služby Zásilkovna.cz je společnost Zásilkovna s.r.o.,
se sídlem: Praha – Libeň, Lihovarská 1060/12, PSČ 190 00, IČ: 28408306,
zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Městským soudem v Praze oddíl
C, vložka 139387.
Poskytovatel služby E-shop Partner je
společnost E-shop Partner s.r.o., se sídlem: K Vypichu 1108, 252 19 Rudná,
IČ: 01751069, DIČ: CZ01751069.
Problémy s doručením
Neneseme odpovědnost za zpoždění doručení způsobená dopravní společností nebo situacemi, které nemůžeme ovlivnit (počasí, svátky atp.). Odhadované časy doručení jsou určeny na základě informací od našich dopravců. Ve výjimečných případech může být zásilka doručena mimo předpokládané časové rozmezí. Pro hladký průběh doručení vyplňte kompletní adresu (název ulice, číslo domu, PSČ a město) a telefonní číslo, aby vás mohl dopravce v případě nutnosti kontaktovat. Po odeslání zásilky budete informováni o jejím trekovacím čísle, abyste mohli zásilku snadno sledovat.V případě, že zásilku
z nějakého důvodu nelze doručit na adresu příjemce, může být
uskladněna v místním logistickém centru (v budoucnu dojde k novému
pokusu o doručení / zásilka může být přímo zde vyzvednuta příjemcem).
Zákazník je zodpovědný za to, že zásilku může převzít na jím uvedené
adrese a je povinen komunikovat s dopravní společností v případě, že
bude kontaktován z důvodu upřesnění informací týkajících se
doručení.
Práva z vadného plnění (reklamace)
Stáhněte
si Reklamační protokol
Práva a povinnosti smluvních stran
ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně
závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, §
2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí
nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy
kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany
ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající
nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu
zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí
k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se
zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá
jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo
provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je
zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Ustanovení uvedená v předchozím odstavci obchodních
podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro
kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho
obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře
používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí
kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
Projeví-li se
vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo
vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady,
která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od
převzetí.
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující
u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace
možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle
nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje
okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
Další práva a povinnosti stran související s odpovědností
prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
Reklamační řád:
Reklamované zboží zasílá kupující na adresu provozovny prodávajícího: Čočky-kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec.Veškeré
reklamované zboží předává prodávající výrobci k odbornému
posouzení, jehož cílem je určit, zda vada, kvůli níž je zboží
reklamována, vznikla chybou výrobního procesu. Zboží odeslané kupujícím
k reklamaci musí být opatřeno písemným vyjádřením kupujícího
s popisem vad, kvůli nimž toto zboží reklamuje. Náklady spojené
s dopravou reklamovaného zboží zpět prodávajícímu nese prodávající
v případě, že je reklamace uznána a kupující doloží doklady
prokazující náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží.
Pozn.: Důvodem k reklamaci není mechanické poškození čočky nesprávnou
manipulací či vady vzniklé v důsledku nedostatečné péče o kontaktní
čočku.
Stejně tak není důvodem k reklamaci špatný výběr
kontaktních čoček a jejich parametrů. Zákazník musí mít kontaktní
čočky odborně aplikované a při řešení reklamace čoček si
prodávající může vyžádat potvrzení o odborné aplikaci kontaktních
čoček (ne starší než 1 rok).
Reklamované zboží zasílá
kupující doporučeně v pevné krabičce, aby nedošlo k poškození zboží
během přepravy. Reklamuje-li kupující již rozbalenou (použitou) kontaktní
čočku, je třeba zajistit, aby v průběhu přepravy balíčku do provozovny
prodávajícího nedošlo k jejímu vyschnutí. Doporučujeme čočku vložit
do pouzdra, zalít roztokem a pevně uzavřít.
Na reklamaci
špatně dodaného zboží bude brán zřetel maximálně do 30 dnů od
doručení objednávky. Doporučujeme proto zkontrolovat obsah zásilky
ihned po jejím obdržení.
Reklamace brýlí a brýlových obrouček
Brýle není možné reklamovat v případě, že nebyly používány dle návodu k použití nebo došlo k jejich mechanickému poškození způsobeném např. nevhodnou péčí o brýle. Dále se záruka nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením.V případě podezření na vadné čočky v dioptrických brýlích:
Pokud máte
podezření, že jsou dioptrické čočky v nových brýlích vadné, je
možné nám je poslat na kontrolu kvality. Pokud se vada potvrdí, nebo bude
jejich kvalita shledána jako nedostačující, čočky vyměníme nebo za ně
nabídneme vrácení peněz.
V případě odeslání
jednoohniskových brýlových čoček na kontrolu kvality
kontaktujte nejprve naši zákaznickou podporu a připojte aktuální
předpis na brýle (ne starší než 12 měsíců). Váš předpis je
potřeba k ověření, zda byly do brýlí zabroušeny čočky se správnou
dioptrickou hodnotou. Pokud odesíláte brýle na kontrolu kvality, je nutné
poslat vše, co k danému produktu náleží – rám brýlí včetně
čoček, příslušenství, visačky, příbalové letáky atp.
Nevyjímejte čočky z brýlí!
V případě
odeslání multifokálních brýlových čoček na kontrolu
kvality kontaktujte nejprve naši zákaznickou podporu a připojte
aktuální předpis na brýle (ne starší než 12 měsíců).
Dále připojte fotku svého obličeje zepředu, na kterém
máte nasazené brýle (pro lepší vycentrování) a fotku z profilu
s nasazenými brýlemi (pro určení úhlu rámu). Pokud odesíláte
brýle na kontrolu kvality, je nutné poslat vše, co k danému produktu
náleží – rám brýlí včetně čoček, příslušenství, visačky,
příbalové letáky atp. Nevyjímejte čočky z brýlí!
Není možné vrácení brýlí, které nesou známky
nesprávného používání a/nebo pokud u brýlí chybí jakékoliv
příslušné komponenty. Pokud se rozhodnete brýle vrátit, nebo je poslat na
kontrolu kvality, nejprve kontaktujte náš zákaznický servis,
děkujeme.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Nakupující (spotřebitel) má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na info@cocky-kontaktni.cz), jestli není spokojený se způsobem, kterým prodávající vyřídil jeho reklamaci nebo, když se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ní neodpoví do 30 dní od odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu Mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (dále jen subjekt ADR) podle novely č. 378/2015 Sb. zákona č. 634/1992 Sb. Více informací a seznam dalších specializovaných orgánů naleznete na stránkách www.coi.cz.
Spotřebitel může podat
stížnost také prostřednictvím online platformy alternativního řešení
sporů ODR, která je dostupná online na www.ec.europa.eu.
Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel, pokud se stížnost
nepodařilo vyřešit s prodávajícím přímo.
Další práva a povinnosti smluvních stran
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Mimosoudní
vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající
prostřednictvím elektronické adresy info@cocky-kontaktni.cz.
Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na
elektronickou adresu kupujícího.
Prodávající je oprávněn
k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou
kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský
úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro
ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném
rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb.,
o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve
smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
Ochrana osobních údajů
Ve věci ochrany a zpracování osobních údajů se řídíme následujícími podmínky ochrany osobních údajů.Závěrečná ustanovení
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné
nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení
nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce
přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není
dotknuta platnost ostatních ustanovení.
Kupní smlouva včetně
obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a
není přístupná.
Kontaktní údaje prodávajícího:
Adresa pro doručování: Čočky-kontaktní.cz, Jarošovská 1278/II,
377 01 Jindřichův Hradec,
Adresa elektronické pošty: info@cocky-kontaktni.cz,
Telefon: 226 292 890.