Reklamace a vrácení zboží

Založte nový požadavek
Pokud máte jakýkoliv problém se zakoupeným zbožím, prvním krokem je založení nového požadavku na reklamaci či vrácení zboží . Pro tuto akci je nutné být přihlášený.
Založit nový požadavekZabalte zboží
Ujistěte se, že je zboží kompletní zejména v případě brýlí (např. pouzdro, hadřík, brýle, visačky, samolepky atp.). Zboží důkladně zabalte do pevné krabice, aby během přepravy nedošlo k poškození. Kontaktní čočky vložte do malé skleničky nebo pouzdra a zalijte je čerstvým roztokem tak, aby nevyschly a velmi pečlivě a pevně uzavřete. K reklamovanému zboží přiložte originální krabičku a v případě kontaktních čoček i všechny další nepoužité blistry s čočkami z daného balení.
Přiložte kopii kupního dokladu
Ke zboží přiložte kopii faktury. Jsme tak schopni lépe
identifikovat vaši objednávku a celý proces tak výrazně urychlit.
Pokud nevyužijete náš
on-line formulář , je nutné ke zboží přiložit průvodní dopis, kde
uvedete číslo objednávky, kontaktní údaje a popis situace.
Odešlete zboží
a) Zásilkovnou ZDARMA
Zásilku přineste na podací místo Zásilkovny a při podání zásilky
nahlaste podací kód, který obdržíte od nás e-mailem po založení
reklamace ve vašem uživatelském účtu a jméno odesílatele nebo
číslo objednávky. V tomto případě není nutné na balíček nadepisovat
adresu, vše je obsaženo v kódu.
b) Jinou dopravní
službou
Balíček zašlete na adresu:
Čočky-kontaktní.cz
Jarošovská 1278/II
Jindřichův
Hradec
377 01
Nezapomeňte si uschovat podací lístek či
účtenku. V případě uznané reklamace vám budeme moci dopravu následně
proplatit. Pokud je zboží vráceno v rámci odstoupení od kupní smlouvy ve
třicetidenní lhůtě, pak nárok na proplacení dopravy nevzniká.
Vyčkejte na vyřízení reklamace
Dejte reklamačnímu oddělení
čas na zpracování vašeho požadavku. Průběh vaší reklamace můžete
sledovat zde.
Informace o vyřízení
O vyhodnocení vašeho požadavku vás bude kontaktovat náš zákaznický servis. V případě vrácení peněz na účet nebo formou kreditu vám přijde informační email.
Informace k reklamacím
Pokud potřebujete reklamovat dioptrické brýle
zhotovené na míru dle vašeho předpisu, kontaktujte prosím nejprve
náš zákaznický servis. Budeme se snažit vyjít vám maximálně vstříc.
Při reklamaci jakýchkoliv brýlí (slunečních,
sportovních či dioptrických) zašlete prosím zpět veškeré dodané
příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip, apod.).
U
kontaktních čoček TopVue a Gelone můžete využít službu
Garance vrácení peněz. Více info o podmínkách najdete ZDE .
Informace k vrácení zboží
Pokud se rozhodnete vrátit ve 30denní lhůtě dioptrické
brýle zhotovené na základě vaší objednávky (na míru), vrátíme vám
pouze částku odpovídající ceně brýlových obrub - skla zabroušená na
míru vrátit bohužel nelze.
Pro odstoupení od kupní smlouvy
týkající se dioptrických brýlí prosím kontaktujte náš zákaznický
servis na tel. čísle 226 292 890 . Rádi vám s průběhem reklamace
pomůžeme a uděláme vše, co bude v našich silách.
Při vrácení
brýlí (slunečních, sportovních či dioptrických) zašlete prosím zpět
veškeré příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip apod.).
Kompletní informace naleznete v obchodních
podmínkách v sekcích:
-
Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
-
Práva a povinnosti z vadného plnění (reklamace)