Reklamace a vrácení zboží

Informace k reklamacím

Pokud máte podezření, že je zboží vadné, je nutné nám ho vrátit, abychom ho poslali na odbornou analýzu přímo k výrobci.

U kontaktních čoček je důležité dodržet následující postup. Čočky, které při nošení vykazovaly nějakou chybu, vložte do malé skleničky nebo pouzdra a zalijte je čerstvým roztokem tak, aby nevyschly. Nádobku poté velmi pečlivě a pevně uzavřete. K reklamovanému zboží přiložte originální krabičku a všechny další nepoužité blistry s čočkami z daného balení, protože na obalu je uvedeno číslo šarže produktu, které výrobce potřebuje znát, aby mohl rozklíčovat potřebné informace a případně rozpoznat a určit všechny závady. Nakonec do balíku přiložte kopii dokladu o koupi (fakturu) a v případě, že nevyužijete náš on-line formulář, je nutné přiložit i průvodní dopis, kde celou situaci popíšete.

Pokud potřebujete reklamovat dioptrické brýle zhotovené na míru dle vašeho předpisu, kontaktujte prosím nejprve náš zákaznický servis. Budeme se snažit vyjít vám maximálně vstříc.
Při reklamaci brýlí (slunečních, sportovních či dioptrických) zašlete prosím zpět veškeré příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip apod.).

U kontaktních čoček TopVue můžete využít službu Garance vrácení peněz. Více info o podmínkách najdete zde.

Informace k vrácení zboží

Jestliže zboží nesplnilo vaše očekávání a chcete využít vrácení zboží v rámci zákonné 14denní lhůty, pak nám neotevřené a nepoškozené zboží pošlete zpět. Vše důkladně zabalte do pevné krabice, aby během přepravy nedošlo k poškození a ke zboží přiložte kopii dokladu prokazující koupi zboží (fakturu) případně jinak poznamenejte číslo objednávky a vaše kontaktní údaje.

Dioptrické brýle

Pokud se rozhodnete vrátit ve 14denní lhůtě dioptrické brýle zhotovené na základě vaší objednávky (na míru), vrátíme vám pouze částku odpovídající ceně brýlových obrub - skla zabroušená na míru vrátit bohužel nelze.

Pro odstoupení od kupní smlouvy týkající se dioptrických brýlí prosím kontaktujte náš zákaznický servis na tel. čísle 226 292 890. Budeme se snažit vyjít vám maximálně vstříc.
Při vrácení brýlí (slunečních, sportovních či dioptrických) zašlete prosím zpět veškeré příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip apod.).

Postup při reklamaci nebo vrácení zboží

1. Nový požadavek

Pokud máte jakýkoliv problém se zakoupeným zbožím, prvním krokem je založení nového požadavku.
Požadavek na reklamaci či vrácení zboží založíte na této stránce, kde najdete soupis vašich objednávek:

2. Postup zaslání zboží

1

Zabalte zboží

Ujistěte se, že je zboží kompletní zejména v případě brýlí (např. pouzdro, hadřík, brýle, visačky, samolepky atp.).
Zboží důkladně zabalte do pevné krabice, aby během přepravy nedošlo k poškození.

2

Přiložte kopii kupního dokladu

Ke zboží přiložte kopii faktury. Jsme tak schopni lépe identifikovat vaši objednávku a celý proces tak výrazně urychlit.
Jestliže nevyužijete naši on-line reklamaci, nezapomeňte ke zboží přiložit průvodní dopis, kde uvedete číslo objednávky, kontaktní údaje a popis situace.

3

Odešlete zboží

a) Zásilkovnou ZDARMA - podací kód: 9551228
Zásilku přineste na podací místo Zásilkovny a při podání zásilky nahlaste podací kód 9551228 a jméno odesílatele nebo číslo objednávky. O víc se už starat nemusíte. V tomto případě není nutné na balíček nadepisovat adresu, vše je obsaženo v kódu.

b) Jinou dopravní službou
Pokud si přejete zásilku poslat prostřednictvím jiného dopravce, je nutné do levého horního rohu uvést vaši zpáteční adresu a do pravého dolního rohu naši adresu.

Čočky-kontaktní.cz
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
377 01

Pečlivě si uschovejte podací lístek či účtenku, abychom vám v případě uznané reklamace mohli dopravu následně proplatit. Pokud je zboží vráceno v rámci odstoupení od kupní smlouvy ve čtrnáctidenní lhůtě, pak nárok na proplacení poštovného nevzniká.

4

Vyčkejte na vyřízení reklamace

Dejte reklamačnímu oddělení čas na zpracování vašeho požadavku. Průběh vaší reklamace můžete sledovat zde.

Sledovat stav požadavku
5

Informace o vyřízení

O vyhodnocení vašeho požadavku vás bude kontaktovat náš zákaznický servis. V případě vrácení peněz na účet nebo formou kreditu vám přijde informační email.