Reklamace a vrácení zboží

Založte nový požadavek
Pokud máte jakýkoliv problém se zakoupeným zbožím, prvním krokem je založení nového požadavku na reklamaci či vrácení zboží. Pro tuto akci je nutné být přihlášený.
Zabalte zboží
Ujistěte se, že je zboží kompletní zejména v případě brýlí (např. pouzdro, hadřík, brýle, visačky, samolepky atp.). Zboží důkladně zabalte do pevné krabice, aby během přepravy nedošlo k poškození. Kontaktní čočky vložte do malé skleničky nebo pouzdra a zalijte je čerstvým roztokem tak, aby nevyschly a velmi pečlivě a pevně uzavřete. K reklamovanému zboží přiložte originální krabičku a v případě kontaktních čoček i všechny další nepoužité blistry s čočkami z daného balení.
Přiložte kopii kupního dokladu
Ke zboží přiložte kopii faktury. Jsme tak schopni lépe identifikovat vaši
objednávku a celý proces tak výrazně urychlit.
Pokud nevyužijete
náš on-line
formulář, je nutné ke zboží přiložit průvodní dopis, kde uvedete
číslo objednávky, kontaktní údaje a popis situace.
Odešlete zboží
a) Zásilkovnou ZDARMA
Zásilku přineste
na podací místo Zásilkovny a při podání zásilky nahlaste podací kód,
který obdržíte od nás e-mailem po založení reklamace ve vašem
uživatelském účtu a jméno odesílatele nebo číslo objednávky. V
tomto případě není nutné na balíček nadepisovat adresu, vše je obsaženo
v kódu.
b) Jinou dopravní službou
Balíček zašlete na adresu:
Čočky-kontaktní.cz
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
377 01
Nezapomeňte si uschovat podací lístek či účtenku. V případě uznané
reklamace vám budeme moci dopravu následně proplatit. Pokud je zboží
vráceno v rámci odstoupení od kupní smlouvy ve třicetidenní lhůtě, pak
nárok na proplacení dopravy nevzniká.
Vyčkejte na vyřízení reklamace
Dejte reklamačnímu oddělení čas na zpracování vašeho
požadavku. Průběh vaší reklamace můžete sledovat zde.
Informace o vyřízení
O vyhodnocení vašeho požadavku vás bude kontaktovat náš zákaznický servis. V případě vrácení peněz na účet nebo formou kreditu vám přijde informační email.
Informace k reklamacím
Pokud potřebujete reklamovat dioptrické brýle
zhotovené na míru dle vašeho předpisu, kontaktujte prosím nejprve
náš zákaznický servis. Budeme se snažit vyjít vám maximálně
vstříc.
Při reklamaci jakýchkoliv brýlí
(slunečních, sportovních či dioptrických) zašlete prosím zpět veškeré
dodané příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip, apod.).
U kontaktních čoček TopVue můžete využít službu
Garance vrácení peněz. Více info o podmínkách najdete ZDE.
Informace k vrácení zboží
Pokud se rozhodnete vrátit ve 30denní lhůtě dioptrické
brýle zhotovené na základě vaší objednávky (na míru), vrátíme vám
pouze částku odpovídající ceně brýlových obrub - skla zabroušená na
míru vrátit bohužel nelze.
Pro odstoupení od kupní smlouvy
týkající se dioptrických brýlí prosím kontaktujte náš zákaznický
servis na tel. čísle 226 292 890. Rádi vám s průběhem reklamace
pomůžeme a uděláme vše, co bude v našich silách.
Při vrácení
brýlí (slunečních, sportovních či dioptrických) zašlete prosím zpět
veškeré příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip apod.).
Kompletní informace naleznete v obchodních
podmínkách v sekcích:
- Odstoupení
od kupní smlouvy (vrácení zboží)
- Práva
a povinnosti z vadného plnění (reklamace)