Reklamace a vrácení zboží

Založte nový požadavek

Pokud máte jakýkoliv problém se zakoupeným zbožím, prvním krokem je založení nového požadavku na reklamaci či vrácení zboží . Pro tuto akci je nutné být přihlášený.

Založit nový požadavek

Zabalte zboží

Ujistěte se, že je zboží kompletní zejména v případě brýlí (např. pouzdro, hadřík, brýle, visačky, samolepky atp.). Zboží důkladně zabalte do pevné krabice, aby během přepravy nedošlo k poškození. Kontaktní čočky vložte do malé skleničky nebo pouzdra a zalijte je čerstvým roztokem tak, aby nevyschly a velmi pečlivě a pevně uzavřete. K reklamovanému zboží přiložte originální krabičku a v případě kontaktních čoček i všechny další nepoužité blistry s čočkami z daného balení.

Přiložte kopii kupního dokladu

Ke zboží přiložte kopii faktury. Jsme tak schopni lépe identifikovat vaši objednávku a celý proces tak výrazně urychlit.
Pokud nevyužijete náš on-line formulář , je nutné ke zboží přiložit průvodní dopis, kde uvedete číslo objednávky, kontaktní údaje a popis situace.

Odešlete zboží

a) Zásilkovnou ZDARMA
Zásilku přineste na podací místo Zásilkovny a při podání zásilky nahlaste podací kód, který obdržíte od nás e-mailem po založení reklamace ve vašem uživatelském účtu a jméno odesílatele nebo číslo objednávky. V tomto případě není nutné na balíček nadepisovat adresu, vše je obsaženo v kódu.

b) Jinou dopravní službou
Balíček zašlete na adresu:

Čočky-kontaktní.cz
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
377 01

Nezapomeňte si uschovat podací lístek či účtenku. V případě uznané reklamace vám budeme moci dopravu následně proplatit. Pokud je zboží vráceno v rámci odstoupení od kupní smlouvy ve třicetidenní lhůtě, pak nárok na proplacení dopravy nevzniká.

Vyčkejte na vyřízení reklamace

Dejte reklamačnímu oddělení čas na zpracování vašeho požadavku. Průběh vaší reklamace můžete sledovat zde.

Sledovat stav požadavku

Informace o vyřízení

O vyhodnocení vašeho požadavku vás bude kontaktovat náš zákaznický servis. V případě vrácení peněz na účet nebo formou kreditu vám přijde informační email.

Informace k reklamacím

Pokud potřebujete reklamovat dioptrické brýle zhotovené na míru dle vašeho předpisu, kontaktujte prosím nejprve náš zákaznický servis. Budeme se snažit vyjít vám maximálně vstříc.
Při reklamaci jakýchkoliv brýlí (slunečních, sportovních či dioptrických) zašlete prosím zpět veškeré dodané příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip, apod.).
U kontaktních čoček TopVue a Gelone můžete využít službu Garance vrácení peněz. Více info o podmínkách najdete ZDE .



Informace k vrácení zboží

Pokud se rozhodnete vrátit ve 30denní lhůtě dioptrické brýle zhotovené na základě vaší objednávky (na míru), vrátíme vám pouze částku odpovídající ceně brýlových obrub - skla zabroušená na míru vrátit bohužel nelze.
Pro odstoupení od kupní smlouvy týkající se dioptrických brýlí prosím kontaktujte náš zákaznický servis na tel. čísle 226 292 890 . Rádi vám s průběhem reklamace pomůžeme a uděláme vše, co bude v našich silách.
Při vrácení brýlí (slunečních, sportovních či dioptrických) zašlete prosím zpět veškeré příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip apod.).



Kompletní informace naleznete v obchodních podmínkách v sekcích:
- Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
- Práva a povinnosti z vadného plnění (reklamace)