Reklamace

Stáhněte si Reklamační protokol

Spokojenost zákazníka je pro nás na prvním místě, snažíme se tedy reklamace vyřizovat férově a co nejrychleji
• Reklamace doporučujeme zasílat doporučeně v pevné krabičce, aby nedošlo k poškození během přepravy.
• Reklamujete-li již rozbalenou použitou kontaktní čočku, je třeba zajistit, aby v průběhu přepravy balíčku k nám nedošlo k jejímu vyschnutí. Doporučujeme čočku vložit do pouzdra, zalít roztokem a pevně uzavřít.
• K reklamovanému zboží je třeba přiložit kopii dokladu o koupi a také dopis s popisem vady. Reklamovat lze pouze kontaktní čočky, jejichž vada má původ ve výrobním procesu. Špatný výběr kontaktních čoček a jejich parametrů není důvodem k reklamaci. Kontaktní čočky musíte mít odborně aplikované a při řešení reklamace čoček si můžeme vyžádat potvrzení o odborné aplikaci kontaktních čoček (ne starší než 1 rok). 

Adresa pro zasílání reklamací:

Čočky-kontaktní.cz
Jarošovská 1278/II
377 01 Jindřichův Hradec