Optima FW (4 čočky)

529 Kč
Skladem
Kdy odešleme? Pondělí 19.4. Pondělí 19.4. vyberte parametry
Zásilkovna.cz Osobní odběr 6308×
od 29 Kč
Česká pošta Česká pošta
od 69 Kč
PPL PPL
od 65 Kč
529 Kč

Kontaktní čočky Optima FW

Optima FW vyráběné společností Bausch and Lomb jsou kontaktní čočky s tříměsíční periodou výměny. Jejich výhodou je především ekonomičnost. Náklady na denní nošení patří k nejnižším na trhu.

Způsob péče

Čočky Optima FW je třeba každý den vyjmout z oka, promnout v roztoku a na noc uložit do pouzdra. I v případě použití nejefektivnějšího typu roztoku, tedy roztoku peroxidového, je doba tří měsíců řadou odborníků považována za příliš dlouhou vzhledem k tvorbě usazenin a nedokonalosti čištění.

Perioda výměny

Dlouhý cyklus periody výměny čoček Optima FW sebou nese určité riziko, že čočka bude při každodenní manipulaci mechanicky poškozena. Materiál čoček obecně špatně odolává dlouhodobému mechanickému zatížení. Může dojít k poškození čočky a tříměsíčního užívání se tak vůbec nemusí podařit dosáhnout.

Pozn.: Čočky Optima FW jsou dostupné pouze v minusových dioptrických hodnotách.

Vyzkoušejte alternativu –TopVue Air (6 čoček).

Vlastnosti
Výrobce: Bausch and Lomb
Zakřivení (BC): 8.70, 8.40
Průměr (DIA): 14.00
Velikost balení: 4 čočky
Expirace: 12 měsíců a více
Propustnost kyslíku: 24 Dk/t
Obsah vody: 38%
Vyměnit za: 90 dnů
Dioptrický rozsah: od -8.00 do 0.00
Mohu v čočkách spát?: Ne
UV filtr: Ne
Jméno produktu: Optima FW
Materiál: Polymacon
Chytrá alternativa

TopVue Air (6 čoček)

  • extrémní prodyšnost
  • vysoký obsah vody
  • zvlhčení hyaluronátem sodným
  • poštovné zdarma
Cena: 479 Kč
Chytrá alternativa

Komentáře (16)

Comments: Do you have any questions?

Komentář

Lenka Hadáčková

Dobrý den, chci se zeptat, zda jde u Vás zaplatit kartou Benefit Plus. Děkuji za odpověď.

Odpověď

Zákaznický servis - Markéta

Dobrý den, Lenko, díky za dotaz. Platba prostřednictvím Benefit Plus je možná pouze po přihlášení na portálu https://www.benefit-plus.eu/. Zde si „objednáte“ úhradu objednávky, kterou jste u nás vytvořila. Pokud se budete chtít zeptat na něco dalšího, napište nám. Zatím Vám přejeme hezký den.

Komentář

Ladislav Carda

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na kombinace kontaktních čoček - dioptrie -6,5 a zakřivení 9 a -5,5 a zakřivení 9. Lze taková to kombinace sehnat? Děkuji za info.

Odpověď

Zákaznický servis

Dobrý den, Ladislave, díky za Váš dotaz. Toto zakřivení a dioptrie najdete u měsíčních čoček SofLens 38 a u jednodenních 1 Day Acuvue Moist, 1 Day Acuvue TruEye a u Acuvue Oasys 1-Day with Hydraluxe. Pokud hledáte nové kontaktní čočky, doporučujeme Vám konzultaci s kontaktologem. V případě, že pro Vás budeme moci něco udělat, napište nám. Zatím přejeme hezký den.

Komentář

Jan Souček

Dobrý den, uvažuji o koupi těchto čoček. Chtěl bych se zeptat, je možné používat roztok Solo care aqua? Děkuji za info.

Odpověď

Zákaznický servis - Markéta

Dobrý den, Jane, děkujeme za Váš dotaz. Roztok SoloCare AQUA je univerzální roztok a tudíž ho použít na všechny měkké kontaktní čočky, i na tyto Optima FW. Vhodnost kontaktních čoček Vám doporučujeme konzultovat s očním lékařem nebo kontaktologem. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme Vám hezký den.

Komentář

Iveta Ulmanová

Dobrý den, chci si objednat tyto čočky a používám zakřivení 8.6 a ty tady nemáte.Mám si objednat 8.4 nebo 8.7 ? Děkuji za info.

Odpověď

Zákaznický servis - Markéta

Dobrý den, Iveto, děkujeme za Váš dotaz. Kontaktní čočky Optima FW nejsou v zakřivení 8,60 vyráběny. Předpokládáme tedy, že používáte kontaktní čočky jiné značky. Pokud je tomu tak nemůžeme Vám slíbit, že pro Vás tyto budou pohodlné. V každém případě je dobré zvolit co nejmenší rozdíl v parametrech a tedy zakřivení 8,70. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

Komentář

Věra Morávková

Dobry den. Chtela bych vyzkouset tyto cocky. Jen se nevyznam v zakriveni. Ted nosim 8,60, to u techto neni, tak se ptam, zda zvolit 8,40 nebo 9,00? Dekuji za odpoved.

Odpověď

Zákaznický servis - Markéta

Dobrý den, Věro, děkujeme za Váš komentář. Dle všeobecných teorií by pro Vás mělo být vhodnější zakřivení 8,40. Je ale možné, že čočky nebudou vyhovující a nákup pro Vás bude pouze promarněnou finanční investicí. V našem obchodě můžete využít službu Garance vrácení peněz na čočky značky TopVue. Věříme, že mezi TopVue byste našla pro Vás vhodné čočky. Ideální je samozřejmě osobní konzultace a reaplikace čoček specialistou. Pokud budete mít další otázky, napište nám prosím. Přejeme hezký den.

Komentář

Denisa Letochová

Dobrý den, dala jsem na vaše doporučení ohledně ukončení výroby plusových dioptrii a zakoupila vzorek čoček TopVue Air. Tyto čočky ovšem mají zakřivení 8,6, zatímco Optima 8,4. Mám právě v oku od každé jednu se stejnou dioptrií, ale TopVue se mi zdá, že vidím ostřeji. Otáza je, jak bych viděla, kdbych měla v obou očích zakřivení 8,4. Můžu si taktosama změnittedy zakřivení bez porady s optikem?

Odpověď

Zákaznický servis - Markéta

Dobrý den, Deniso, děkujeme za Váš komentář. Záleží především na Vašem pocitu komfortu při nošení. Pokud se cítíte v čočkách s větším průměrem dobře, není problém na ně přejít i bez porady s odborníkem. Neváhejte se na nás obrátit s dalšími dotazy. Přejeme hezký den.

Komentář

Kačka.G.

Dobrý den chtěla bych se zeptat jaká je exp. u těchto kontaktních čoček. Dioptrie -7 -7,5 ( zakřivení 8,4 Moc děkuji za odpověď.

Odpověď

Zákaznický servis

Dobrý den,

expirace těchto čoček je u dioptrie –7,00 únor/2018 a u dioptrie –7,50 leden/2018.

Komentář

Jitka K.

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jaká je expirace u těchto kontaktních čoček (dioptrie -1,5, zakřivení 8,7) ? Děkuji za odpověď

Odpověď

Zákaznický servis

Dobrý den,

čočky těchto parametrů máme s expirací 06/2018.

Komentář

Kateřina

Dobrý večer, chtěla bych se zeptat zda je možno platit stravenkami typu Flexi pass. Moc děkuji za odpověď.

Odpověď

Zákaznický servis

Dobrý den,

tento způsob platby neumožňujeme. Nabízíme platbu v hotovosti (dobírka), on-line kartou, přes PayPal nebo bankovním převodem, případně rychlým bankovním převodem. Poslední možností je platba předem přes společnost Benefit plus, pokud máte zaměstnanecké benefity.

Komentář

Anastasiia Egorova

Dory den. Jsem spatne objednala kontaktni cecky, jak muzu tu objednavku zrusit?

Odpověď

Zákaznický servis

Dobrý den, prosíme, sdělte našemu zákaznickému servisu číslo Vaší objednávky či jméno, na nějž je objednávka vytvořena a pracovníci našeho zákaznického servisu objednávku stornují. Náš systém neumožňuje, aby zákazník sám rušil objednávky, které už byly odeslány. Děkujeme za pochopení

Komentář

Viktorie

Měla jsem objednané dvoje balení Optima FW a jednu krabičku mam nerozbalenou.Jak mam postupovat.Děkuji

Odpověď

Zákaznický servis

Zašlete prosím neporušené balení čoček zpět na naši adresu: ALENSA s.r.o., Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Do balíčku připojte prosím informaci s novými parametry čoček, za které chcete tyto nevyhovující vyměnit.

Komentář

Viktorie

Dobrý den zakoupila jsem si čočky s vice dioptriemi a nesedi mi mohla bych je vrátit.

Odpověď

Zákaznický servis

Dobrý den, vrátit je možné pouze nerozbalené ani nijak neporušené balení čoček. Děkujeme za pochopení

Komentář

MP

Chci se zeptat,jak dlouho(kolik hodin)mohu mít čočky v oku?

Odpověď

Zákaznický servis

Dobrý den, kontaktní čočky jsou určené pro nasazení ráno a vyjmutí večer nejdéle po 12 hodinách (nejsou určené k ponechání na oku po dobu spánku). Celková doba nepřetržitého nošení může být individuálně upravena na základě odborného vyšetření u Vašeho očního lékaře.

Komentář

Ondřej

Dobrý den, mám dotaz. Když zakoupím jedno balení těchto čoček (4čočky), tak to je na obě oči a dvě čočky jsou tak na měsíc a půl a další dvě na další měsíc a půl?? nebo jak to je? Děkuji

Odpověď

Zákaznický servis

Dobrý den Ondřeji, pokud máte na obě oči stejné dioptrie (parametry), pak Vám jedna krabička vydrží na 6 měsíců, protože 1 pár vyhodíte po denním nošení po uplynutí 3 měsíců (90 dnech).

Komentář

Kamila

Dobrý den, děkuji za rychlou odpověď, čočky Vám tedy odešlu,jen by mě zajímalo, jestli mám přiložit i ty nerozbalené čočky.

Odpověď

Zákaznický servis

Rozhodnutí je na Vás, co si přejete reklamovat – můžete poslat pouze ty použité a nebo komplet celé balení tzn. použité i nerozbalené. Je potom na posouzení výrobce, zda uzná celou krabičku (výrobní šarži) jako oprávněnou reklamaci nebo zašle pouze nový pár reklamovaných čo­ček.

Komentář

KAMILA

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat,koupila jsem si tyto čočky a hned při prvním nasazení jsem měla nepříjemný pocit škrábaní na oku, jako kdybych je nosila nejmíň měsíc,ještě nikdy se mi to nestalo.Nemáte někdo podobnou zkušenost?

Odpověď

Zákaznický servis

Dobrý den Kamilo, rozhodně se neobávejte využít možnosti reklamace. Pošlete nám vadné čočky s popisem Vašich problémů po nasazení čoček do oka zpět na naši reklamační adresu (uvedenou v obchodních podmínkách) a my je ihned pošleme na posouzení k výrobci.